Kosten & vergoeding

Home PatiŽnten vertellen Pijnbestrijding Neuraaltherapie Orthoped. gen. Gordelroos Migraine Hoofdpijn Wintertenen Littekenklachten RSI klachten Werkwijze poli Kosten & vergoeding

Kosten

Er is geen standaardtarief voor neuraaltherapie. Iedere arts hanteert een eigen tarief.

De AGB code van dokter Sondervan is 84-022528.
De BIG code van dokter Sondervan is 79020992601.
Het AVIG lidmaatschapsnummer van dokter Sondervan is 1077.
Het KvK:nummer van PolikliniekPijnWegAmstelveen is 59351292.

Wordt het vergoed??

Klik hieronder om het aanbod aan aanvullende zorgpakketten van verschillende verzekeraars voor 2017 te vergelijken.

Neuraaltherapie is bij nagenoeg alle ziektekostenverzekeraars opgenomen in hun aanvullend verzekeringspakket, als onderdeel van de AVIG vergoedingen. Vraag dus naar AVIG  vergoedingen aan uw ziektekostenverzekering.

De voormalige beroepsverenigingen  zijn per 1-1-2012 opgegaan in de Artsen Vereniging voor Integrale Geneeskunde A.V.I.G.

Mijn lidmaatschap van de AVIG is voor de meeste verzekeraars geldig voor vergoeding van de consulten, volgens de polisvoorwaarden van het door u gekozen verzekeringspakket. Let er bij de hoogte van de vergoeding behalve op het maximaal uitkeerbare bedrag op jaarbasis ook op, hoeveel per consult wordt vergoed.

Ga dus altijd bij de verzekeraar zelf na, hoe neuraaltherapie volgens uw polisvoorwaarden wordt vergoed.

Sommige verzekeraars stellen alleen de bevoegdheid als arts als voorwaarde. Mijn BIG-registratienummer is 79020992601. U kunt dit nagaan in het BIG-register van de overheid.

Verhindering

In geval van verhindering wordt u verzocht daarvan uiterlijk 48 uur (twee werkdagen) van tevoren bericht te geven, daar de tijd anders in rekening moet worden gebracht. U kunt ook tijdig via het antwoordapparaat afzeggen.

Betalingsvoorwaarden

Klik hier voor de  AVIG betalingsvoorwaarden en de tarieven.

Wijziging rekeningen

Hieraan kan niet worden voldaan.

BSN nummer

Vanaf 1 januari 2009 is het wettelijk verplicht dat wij uw burger service nummer (BSN) op iedere nota vermelden. Wilt u dit BSN-nummer meenemen?
Het BSN nummer wordt in de toekomst ook gekoppeld aan het landelijk elektronisch patiŽnten dossier (EPD). Er bestaan echter geen plannen om de gegevens van complementaire en alternatieve praktijken aan het EPD systeem te koppelen. U hoeft dus geen stappen te zetten om de toegang tot uw gegevens te regelen of te blokkeren.

Lokatie

De Polikliniek Pijn Weg bevind zich in Amstelveen, Eline Verestraat 33, 1183 KX en is eenvoudig te bereiken zowel per auto als per openbaar vervoer. Er is een directe verbinding vanuit de Zuidas in Amsterdam.

Parkeergelegenheid

Er is ruime gratis parkeergelegenheid voor de praktijk, ook voor rolstoelgebruikers.

Bereikbaarheid tijdens afwezigheid

Zie lijst A.V.I.G./N.V.N.R voor een adres van een van de collegae.

Klachtenprocedure

Klik hier voor de Klachtenprocedure